Helig, helig, helig.


hej!
De senaste dygnen har varit fullspäckade för min del.. Har åkt direkt från skolan (som jag åkt till tidigt) till aktiviteter som gymmix och kyrkan. Så nu ger jag upp. Ögonen går i kors och det enda som får mig att slappna av någorlunda är min Gud. Jag samtalar med honom på bussen för att kunna ha en stund med mig själv och bara vara Rebecka.

Ikväll fick jag en minut över till att vara med mig själv. Det var skönt, nu känns det som om jag får lov att sova gott utan att stressa. Och det kan jag behöva. Imorn är det sista fullspäckade dagen denna veckan sedan är jag "ledig" på torsdag och fredag och sen är de heeelg.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0