Låt all oro & ångest...


Jag har fått en ängel från ovan. Nu ska den ängeln lämna mig i 2 hela veckor.. Hon åker imorn och återkommer dan innan min 20årsdag. Jag älskar denna tös. Nu när hon försvinner har jag ingen att öppna mig för.
Mer än Gud då. Jag är glad att jag har han iallafall. Annars hade jag nog gått ner mig totalt.

Men det är fortfarande inte samma sak.
Vem ska jag gå ut och ventilera med när jag behöver prata ut om mina innersta problem?
Vem ska jag prata och diskutera om min kristna tro med?
Vem ska jag bolla mina tankar och funderingar med?
Vem ska jag nu sjunga lovsånger med när vi går till ica?
Vem ska jag gå till när jag bara behöver få skratta åt min eller andras dumhet?

Veeeeem ska massera mina fötter de 2 gånger i veckan Isabell annars brukar göra det? (hihihi)

Jag kommer sakna henne. Men jag överlever. Tur att det finns facebook ibland.


Apropå facebook, att be, är som att skicka ett mail. Du går in, tar fram ett nytt meddelande, och istället för att skriva, pratar du. (eller tänker) När du är klar, trycker du på "sänd" (Amen) och får sedan förhoppningsvis ett svar tillbaka.


Jag älskar min cutiepie och saknar henne redan. <3


Kommentarer
Daniel

ja tacka vetja fejjan!!!

2010-09-20 @ 22:39:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0