Aktuellt tillstånd..

För tillfället har jag många bollar i luften. Känns som om jag aldrig har en lugn sekund.
Jag åker från skolan direkt hem till jobb. Antingen jobbar jag på en biograf eller i en klädbutik för barn/ungdomar. Ytterst sällan är jag på ett korttidsboende med funktionshindrade barn/ungdomar. (Åh vad jag saknar dem för övrigt. Underbara barn!)

Detta är självförvållat givetvis och beror mycket på att jag har problem med att säga nej. Jag får dåligt samvete när någon ringer och frågar om jag kan jobba, så därför gör jag det. Och för att få in lite extra cash såklart.

Jag skall också börja jobba för en fantastisk organisation vid namn Missing People Sweden. Det är en organisation som hjälper till att hitta försvunna personer. De som driver organisationen jobbar ideellt och gör ett fantastiskt jobb! De hittade bland annat försvunna Marina Johansson i Spekeröd med hjälp av en skallgång som de anordnade. Så det är det jobbet jag skall fokusera på i Maj månad. Jag ska skriva lite mer om detta ikväll, så ni får lite att läsa ;-)

Just nu sitter jag i butiken. Har jobbat sedan 11.00 och skall stänga 18.00, så 1,5 timme kvar. Hoppas ni har en fin dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0