Usch..

Idag har varit en bra dag. Jag har jobbat, sedan åt jag med en av mina käraste vänner, M. Vi åt Kebabrulle och sedan tog jag bussen in med min älskade vän I. Vi shoppade och mös. Jag älskar mina vänner så mycket, trots inlägget jag skrev igår..
Nu på kvällen var jag ganska deppig. Dessvärre hittade jag en box med vin som jag smakade lite på, så hjärnan är inte helt OK nu. Har varit med M, suttit på bryggan, funderat. Är nu hemma. Känner väl att jag inte funderat klart ännu, men orkar inte gå ner igen, så ska gå och lägga mig så jag orkar upp imorn. Nu börjar Operation: Viktnedgång. Med M som Coach skall jag grejja detta! (Hoppas jag..) Köpte en klänning idag, DEN skall jag komma i när jag är klar. Annars kan jag lika gärna dö. Tack och Hej, leverpastej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0