Vägen till lycka..

Vägen till lycka är lång och inte så lätt. Att hitta sitt egna välmående är första steget. Lyssna på din kropp och knopp, den vet mer än vad du tror.
Vad vill DU göra? Vad gör Dig glad? Och inte ytligt glad, utan glad inuti, i ditt undermedvetna.
När du har listat ut vad du vill och vad du behöver så kan vägen ha rätat ut sig något.

Ha med dig att alltid försöka tänka positivt. Men finn balansen: För mycket positivt tänkande kan lätt göra att du tappar fokuseringen från ditt uppdrag. Eftersom det negativa oftast är ganska tufft, så kan du dock behöva dubbelt så mycket positivt som negativt. För att jämna ut det.


Har du förstått uppdraget?
Bra. Kör ditt race nu. Lycka till med lyckan. Och ge inte upp, den finns där ute någonstans och väntar på dig. Den accepterar dig precis som du är och den väntar på dig, Precis som du vill ha den.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0