Älskar att älska!

Idag har varit så fantastiskt skönt väder. Dagen började med en promenad med min bästaste vän. Vi tog en glass på bryggan i solskenet och sedan satte vi oss och solade. Sedan gick vi återigen en promenad, köpte sallad som vi åt (de brukar man ju göra..) sedan mös vi en stund i solskenet.

Nu har jag duschat. Känner mig ganska slut i huvudet så ska strax sova.


Jag älskar detta vädret, känns som sommar nästan! Helt underbart. Nu är det bara en tom del i mitt hjärta som behöver fyllas upp...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0