Att inte våga..

När man inte vågar.. Hur ska man göra då? Jag vill, men jag vågar inte ödsla mer tid. Är du rätt? Kanske, kanske inte. Men jag vågar inte försöka, risken är stor att det blir samma som alltid.


Sårad, utkastad, rädd.

Herre, ge mig mod. Herre, var med mig och ge mig kraft att våga. Herre, låt mig leva genom Dig och hjälp mig att komma på rätt väg.


"Jag vill vara här, i ditt ansiktes ljus.
Låt mig präglas och bli en bild av dig.
Jag vill vara här, i ditt ansiktes ljus,
Reflektera, ljuset ifrån dig.."

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0