Barfota, utan strumpor och skor, ska jag vandra med diiiig...

Jag är en person som avskyr skor. Och strumpor. Raggstrumpor, undantagsvis. Men strumpor och skor är avskyvärt. Det är trångt, varmt och otrevligt för mina stackars fötter.
Så, så fort sommaren visar sig, slänger jag av mig skorna, tar skorna i näven och promenerar runt barfota. Mina fötter är inte så glada nu dock, de håller på att vänja sig vid det ovana underlaget, så det är lite blåsor här och där. Men, den mörka färgen passar bra under mina fossingar. Svårt att bli helt ren om fötterna när man inte har skor på sig någonting alls om man inte behöver.
Såhär såg mina fötter ut igår, efter 2 timmar utan skor:
Somliga går, i trasiga skor... Andra har ingenstans att bo..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0