Livskvalité..


Att finna livsglädjen tror jag har med livskvalité att göra. Idag har jag umgåtts med två mycket fina vänner som jag tycker om väldigt mycket.
På vägen hem funderade jag lite på detta med livsglädjen. Trots sjukdom, så är jag glad över mina fina vänner. De fick mig att glömma bort min förkylning och gjorde mig väldigt glad.

Vänskap är viktigt!


Jag är väldigt glad att jag har mina vänner som ställer upp allt som oftast. Vi planerade in lite inför nästa månad och jag ser framemot, och hoppas, att jag kan delta i de grejerna. Jag är glad att jag funnit de vänner jag har!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0