Att hitta livsglädjen..

Man ska se ljuset, inte mörkret runt omkring.
Även mörkret är så mycket större,
men det är ljuset som gnistrar i fjärran
hitta livsglädjen, Tapper soldat

Jag har kommit fram till att jag behöver hitta livets glädje innan jag kan hitta min framtid. Nu funderar jag då på hur sjutton man hittar livsglädjen efter att ha tappat den så grovt som jag har gjort?
Jag fann lite livsglädje idag. Jag var inne på Missing People för min första dag att ringa olika företag och höra om de ville sponsra. Jag fick en introduktion till det hela och jag blir så glad av glada och entustiastiska människor.
Varför söka en kille som för tillfället inte finns när man har det bra som det är? Man ska stanna på toppen, det andra kommer när det kommer.


Man ska se ljuset, inte mörkret runt omkring.
Även mörkret är så mycket större,
men det är ljuset som gnistrar i fjärran.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0