Motsägelsefull..

Jag funderade lite idag.. På om jag inte är lite motsägelsefull. Jag säger ju alltid att man skall vara sig själv. Samtidigt avskyr jag människor som är fega och vänder kappan efter vinden. Men... Om den personen ÄR sig själv när den är feg och vill vara som alla andra... Då är ju jag kass, som klankar ner på personen för att den är feg, det vill säga sig själv? Eller hur ska man tänka egentligen?
Nä, svårt är det att tänka mycket.
Kör hårt .men mjukt..
Kör hårt, men mjukt..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0