Vidriga djur..

Är det något jag hatar, så är det spindlar. Allt som kryper förövrigt. Myror, skalbaggar, tusenfotingar, gråsuggor.. You name it. Men spindlar är värst.
När jag ligger i min säng och läser så kommer det en spindel krypandes längs kanten på lakanet. Jag stelnade till och lät den gå, för jag höll på att svara på ett mail och ville inte avbryta det. Kollar sedan igenom hela sängen, golvet, och så vidare, men den är borta.

Resultat:
En sömnlös natt kan jag tippa på. Känns som om det kryper över hela mig. Otroligt äckligt. Vad gör dessa djur för nytta egentligen?
Jag är dock nöjd att jag inte skrek när den kom, eller började gråta. Strongt Rebecka, strongt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0