You're amazing, Just the way you are.

Jag gillar att sitta vid havet och bara vara. Lyssna på naturens alla ljud. Höra naturens egna under.
Havet, blåsten och vågornas kluckande mot bryggan. Ibland kan man höra en fågel kvittra någonstans i närheten.

Ibland är det som om naturen försöker säga mig något. Att det finns någonting mer. Någonting bättre. Det är när jag sitter där, mitt i naturen, som jag blir varse om det och får en chans att se det.
Man måste ta tillvara på livet, på alla chanser man får.


Det finns mer. Det finns något bättre. Att leva, är det största äventyret av dem alla.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0