Utmaning..

Fick en utmaning från Gaymasen som jag var tvungen att svara på. Så här kommer den:

1. Vad är det bästa med MIN (the one and only - Gaymasen) blogg?
Humorn. Den fantastiskt galna humorn. Ser verkligen dig framför mig när jag läser, hur du sitter och glufsar onyttigheter och retar din Puss.
2. Om du fick vara ett djur vilket djur hade du valt och varför?
The one and only, -Delfin, såklart. Varför? För att de är kloka, vackra och vilda. De har ett helt hav för sig själva, frihet betyder något annat för dem än vad det gör för oss människor. (Om de inte lever i delfinarium, vilket de inte borde göra...)

3. Om du får chansen att skriva en bok om hur du levt ditt liv hittills, vad skulle den boken få för titel?
"Konsten att överleva".

4. Hemsk fråga men om du måste välja - cancer eller alzheimers?
Oj, jag vet inte.. Cancer då kanske. Jag vill kunna minnas allt som jag upplevt i livet.

5. Värme eller kyla?
Svåååår fråga. Värme ger mig panik, kyla gör mig kall.. Men.. Värme då då. Eller kyla... Eller... Jag vet inte :(

6. Mac eller PC?
PC, Mac är överskattat och krångligt när man är uppväxt med PC.

7. Bada i ett kallt hav och få kallsup med saltvatten var femte minut eller bada i en varm, kolsvart sjö samtidigt som du vet att ett gigantiskt (o)djur simmar runt där någonstans?
Bada i en varm, kolsvart sjö. Jag är duktig på att inbilla mig, men jag är också duktig på att förtränga vad som lever under mig. (När jag är i vatten).

8. Om du fick välja att ha sex med vilken person du vill i heeela världen, vem hade du valt?
Hugh Grant! Han är min drömprins. Då kan han få prata lite med sin sexiga dialekt också... Mmmm, Awesome!
9. ÄRLIGT nu, vad är vackrast, penis eller snippa?
Ordet eller objektet? Måste nog säga att penis låter bättre än snippa. Men snippa är roligare att säga. Objektet är nog penis vackrare.. Snippan ser bara konstig ut..

10. Om du fick träffa antingen president Obama och vara med och påverka samt ändra EN (vilken du vill) fråga i samhället eller träffa Lady Gaga och festa med henne en hel vecka samt få en miljon - vem hade du valt?
Jag hade vart med och påverkat, helt klart. Festa och en miljon, vem blir lycklig av det? Jag mår bättre av att få hjälpa samhället.


Kommentarer
Gaymasen

Finurliga och fina svar. Tack att du tog dig tid att svara. Kul att läsa!



Men Hugh Grant. Nej. Det är ingen hunk i mina ögon. ;-)



Älskar för övrigt punkt 1, hur du ser min blogg. För det är faktiskt lite så det är. Hahaha! ;-) Kram!

2012-06-01 @ 09:38:02
URL: http://gaymasen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0