Raindrops on roses..

Idag har jag gjort en investering. Jag köpte ett doftljus för 275 kronor.
275 kronor, tänker ni nu. Och nej, jag är inte korkad. Jag har köpt ett Yankee Candle. Jag har suktat efter ett sånt här ljus länge nu och idag kände jag att jag var värd ett.


Jag har haft ljuset tänt i 20 minuter innan jag släckte det och det luktar fortfarande ljuvligt, (15 minuter efter släckning), i mitt rum. Fantastiskt välinvesterat ljus!

Det luktar så galet äkta och ljuset kommer hålla i flera år, så det är lätt värt pengarna. Nästa ljus jag ska köpa är "Clean cotton", också otroligt god doft. Mmmm... Men får vänta några månader på det. I slutet av sommaren kanske, om jag sköter mig väl! :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0