Funderar..

Hej.
Idag har jag gjort en klantig grej, en rolig grej, en spännande grej och en ledsam grej.
allt som behövs för en perfekt dag alltså!

Den klantiga grejen var att
jag höll på att noppra ögonbrynen. Sedan tog jag min ögonbrynstrimmer och skulle trimma lite runtom, då slinter jag och råkar raka av halva ögonbrynet... Som tur var, hittade jag en ögonbrynspenna som jag får använda de nästföljande veckorna... Blä..

Den roliga grejen var att jag träffade en vän. det var väldigt trevligt och jag har redan fattat tycke för denne.

De andra kan ni få fundera på. Nu ska jag be aftonbön och sedan sova. jag har också mycket att fundera på, så tillsammans kan vi fundera på olika saker.


Imorgon är min första dag på högskolan. Det är pirrigt, men kul. Ska bli spännande!
Ni som inte vet så ska jag börja på Göteborgs Universitet, pedagogen och läsa "Kultur och språk mot yngre åldrar".


Hoppas ni har det bra ute i världen, Glöm inte att tro!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0