Bara Du.



Ingen förstår, varken nu eller då. Känslan jag går runt och tänker på.
Ingen vet om, de jag inombords går runt och bär på.
Ingen har någon aning om, hur jag egentligen mår.
Ingen vet som jag vet.
Ingen känner som jag känner.
Ingen är, precis som jag är.


Jag har haft en "tuff" dag. Varit trött.. blev en sen söndag med mardrömmar och sånt där som tillhör ibland..
Jag tror på spöken. I Lördags lekte vi "Anden i glaset". Det var läskigt! Fy. Men jag tror på det. Igår natt trodde jag att jag såg ett spöke. Så jag lade mig under täcket och bad.
När jag kom upp igen var "spöket" borta.
jag tror jag rundar av redan här idag.. ska försöka skriva mer imorn.. (mår inte så bra idag. PMS:en spökar.) Notering : Spökar.. haha.



Bara Du, kan möta all min längtan.
Bara Du, kan andas liv i mig.
Bara Du, ger glädjen som är evig.
Bara Du, hör mig när jag ber.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0