Trevlig midsommar!

Jag jobbar. Jag har jobbat sedan igår (midsommarafton), till idag. Slutar klockan 10 och firade midsommar på jobbet, vi var på tivoli innan. Vääääldigt mysigt faktiskt.

Jag Har dock inte fått en enda jordgubbe eller hört en enda midsommarsång, men jag har tjänat riktigt bra pengar och mår antagligen bättre än vad alla bakfulla människor som ångrar att de drack de sista glaset igår. Det tycker jag är lite roligt.
Hursom helst, jag hoppas ni fått en trevlig midsommar, hur ni än spenderade den.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0