Vart tog Jenka vägen?

Jag tror jag har gått och blivit förälskad. Vem det är kan jag tyvärr inte berätta, för jag vet det knappt själv. Jag vet vad han har för förnamn, vad hans ålder är och jag vet var han bor, men mycket mer än så har jag faktiskt ingen aning om...
 
Vi träffades på en anonym sajt. Vi kände oss ensamma och beslutade oss för att vara ensamma tillsammans. Så började en lång mail-session med sena kvällar och tidiga morgnar. Men så en dag i somras, försvann han. Han slutade svara och skrev ingenting på en månad. Sedan skickade han plötsligt ett mail igen och bad om ursäkt för att han inte svarat. Internet hade krånglat och han hade hjälpt en kompis att flytta. Så går tiden igen och sedan blev han avstängd på forumet. Jag vet inte hur länge eller vilken tidpunkt han blev avstängd, så vet heller inte när han kommer tillbaka. 
Jag tänker ofta på honom, på alla tankar vi har delat. Alla åsikter vi har haft tillsammans. Allt han vet om mig, allt jag vet om honom. Jag saknar det. Jag skulle inte vilja säga att jag är kär i honom direkt, men han fattas mig, det gör han. Kanske att jag fick en liten crush i honom och jag undrar vart han tog vägen. Jag skulle behöva hans mail just nu. Jag har inte saknat kärlek på länge och jag tror det är för att han kom och fyllde upp någon slags tomhet. 
Så galet svårt att förklara, men nu har jag iallafall försökt.
 
/
Kär i okänd..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0