Some die young

Blev många korta inlägg nu, men jag hittar inte riktigt orden till att beskriva mitt mående.
Jag märker sådana stora kontraster när jag är hemma gentemot när jag är i stan. Jag älskar min hemstad och havet, men jag är så mycket lyckligare i Storstan där jag kan göra vad jag vill. Det blir väldigt påtagligt när jag kommer hem som idag och inte har någonting att göra. Man hinner tänka och reflektera mer och ja.. Saker kommer fram och deppigheten med den. Så det är både bra och dåligt. Nu ska jag snart och sova natten på jobbet iallafall och imorn åker jag hem till storstaden igen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0