Min Herre.


Detta är min favorit-lovsång just nu. Den får mig att rysa..

Denna veckan är inget bra. Inget bra alls. Jag har PMS. Jag vill bara gråta och blir irriterad över allt. Men inga tårar kommer. Jag lyssnar på musik för att hela min sårade själ. Linkin Park, Fronda och lovsång är det som gäller. Det gör mig lugn. Musiken gör mig hel.

Min andra frälsarkrans har gått sönder. Den första åkte i golvet och en av (3) hemlighetspärlorna ramlade av. Detsamma hände med denna andra, jag råkade tappa armbandet i golvet och pärlan flög i två delar. Nästa gång får det nog bli träpärlor. Men jag klarar mig med 2 hemlighetspärlor.

Faktum är att jag inte har samtalat med min Fader på flera dar. Men idag skall jag göra det, Fars dag och allt!


Visste ni att man kan be, endast genom att sjunga lovsång? Gör Herren glad, ge han en sång som är värdig en Gud!



Utan dig blir hösten för alltid kvar
Utan dig, blir frågorna aldrig svar
Utan dig är livet ett iskallt hav
Utan dig, Utan dig
Du är liv pulserande inom mig
Varje andetag, beror på dig.
Du är vårvinden som omger mig
Mitt liv är ingenting
Utan dig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0