Några ord..

Några ord för dagen:

Kärleken finns inom mig.


Hör hur demonerna sjunger till mig. I en branch av hat, blir man Skadad.

Allting i mitt liv är skräck, när jag mår som bäst, är det jämt fullmåne..


Allt som var en illusion.. Bara något litet i en miljon, Tv säger åt mig vad jag borde tro..



Får nummer 1 att tänka "Shit, jag är nummer 2!" Får nummer 2 att tänka "Japp, man kan drömma så.." Oj, oj, oj!



When they come for me...
I'm not a Monkey, I will not dance even if this will be funky.
When they come for me, I'll be gone..



What doesn't kill you, makes you STRONGER.






Några texter kommer från låtar. Fronda & Linkin Park har bidragit till dessa meningar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0