Att få en ängel..

Denna låten ger mig liv:
Brian Eno - An Ending (Länk till Youtube)

De senaste dagarna har jag upplevt något som jag inte trodde var möjligt. En ängel har getts till mig. Denna ängeln har öppnat upp mina ögon för så mycket. Jag har fått inse att det finns godhet i världen. Det finns något mer, det finns fler människor, som är som jag. Som jag kan prata med och lära mig otroligt mycket utav.
Någon jag inte behöver dölja mig ifrån, utan som jag kan öppna upp mig helt inför och visa hela min insida. Ge bort mig själv och göra det jag inte trodde var möjligt.

Att leva är ett obeskrivligt äventyr, man skall ta tillvara på det om man kan. Att ha valet att välja om man vill eller inte, är stort. Det gäller att välja rätt bara. Vissa saker kan te sig osannolika, men allting kommer till rätta till slut.


Jag har fått en ängel som har valt att se mig som den jag är och därmed bett mig att öppna upp mig. Jag öppnar upp mig och ger 110% ärlighet. Och äntligen, kan någon hjälpa mig att hantera det förflutna. Äntligen finns det någon som är villig att ta emot det jag har att säga och sätta mig i det första rummet. Det finns mirakel!


Jag hoppas detta är något som står sig. Jag vill ha en ängel förevigt och inte bara till låns. Denna ängeln skall jag behålla så länge jag får!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0