Grubblerierna tar över..

Idag har tankarna fått övertaget. Har varit en lång, ledsam dag för mig. Och än är den inte över. Tyvärr, så får alkoholen ta över nu, jag är så pass djupt nere i tankarna att jag behöver det för att kunna slappna av. Annars hade de kunnat bli värre. Det är så sjukt egentligen, jag fattar inte varför det är såhär. Jag är så jäkla trött på att det går så upp och ner som det gör. Varför?

Fick dock en kommentar som har mer eller mindre gjort min dag.
"Vissa dagar mår man inte lika bra som andra, men de dagarna behövs också, annars hade de bra dagarna inte varit lika bra."
Så sant. Jag brukar ju kunna tänka så, men idag, vill det inte alls. Så jag får ha en dålig så den kan bli bra imorgon igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0