I harmoni med mig själv..

Trots att jag har slösat förmycket pengar idag så känner jag ändå att jag ligger i harmoni med mig själv.
Jag har handlat en tunika idag, (med presentkort, så där slösades inget), en studentpresent till min bästa vän, nya bh:ar, leggins, ett par jättesöta skor och lite grejer på apoteket.
Nu sitter jag här, med islatte, morötter, cola och kurslitteratur. Tänkte skriva klart den sista inlämningen innan sommarlov, men jag har inget fokus. Jag vill ut i det fina väääädret...
Men ikväll ska jag, C och M sätta oss på stranden och dricka vin och bara mysa, så nu ska jag göra ett ryck med rapporten.
Ta vara på er och glöm inte solskyddet!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0