Jag vill inte vara rädd..

Varför måste jag vara rädd?
Den ständiga värken i magen. Hur ser det ut när jag kommer fram? Hur är människorna? Jag vill inte återvända. Ändå gör jag det varje dag. Varför? För att jag måste? Varför måste jag? Varför måste jag vara rädd?


"Jag vill inte vara rädd
Varför måste jag vara rädd?
Somliga vet att dom är starkare
än andra
Somliga älskar att slå sönder
en vit tandrad
Somliga lever för att pina varandra
Innerst inne är vi likadana
Jag tror att människor gör så
av gammal vana"
/Kent - Jag vill inte vara rädd (Länk)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0