RMK - Som jag vill

Galen video. Grym text. 
Made my day!
Made me glad!


Kommentarer
RMK

Hej! Jag läste din kommentar på min blogg.

Mitt enda tips för dig som verkar vara en tänkare, precis som jag, är att försöka tänka lite mindre. Det kan vara svårt, men det enklaste sättet att inte gå för djupt ner i grubbel är att strunta i att grubbla och göra det medvetet.



Meningen med livet är att fylla livet med mening. Så fyll ditt liv med saker du blir glad av, så ska du se att det är lite lättare att bli av med ångest osv.



Sen måste man komma ihåg att vissa dagar mår man inte lika bra som andra, men de dagarna behövs också, annars hade de bra dagarna inte varit lika bra =)



Upp med hakan, det är snart sommar! =)



Kram!

2012-05-21 @ 06:37:52
URL: http://finest.se/RMK


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0