You raise me up!

Gud har mycket makt. Han har styrkan att förena människor. Han har styrkan att sära på människor. Han har också den största styrkan av alla, Att ge människor styrka.
Genom att tro, så har man något annat att förlita sig på. Det blir mer än bara ord som folk säger. Man får också någon slags grund att börja bygga på. Sedan följer denna grunden som en vägg, upp till toppen. Tack, för att du är med mig till slutet. Tack för att du stöttar mig i allt jag väljer att göra. Tack, för att du ger mig styrkan att orka.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

dusomartorstig

Detta är en annan sida av mig, en som jag hittat på senare tid. Min kristna sida. Om min tro på Gud, varför, hur och när. Läs med en nypa salt men ändå med andakt.

RSS 2.0